S.V. Juliana

Nieuws van de vereniging

2e prijs Barneveldse Haan

Datum 10 september 2024

Nieuws Op dinsdagavond 10 september heeft ons 1e team karabijnschutters beslag gelegd op de 2e prijs in de jaarlijkse KKK kn 12m wedstrijd Barneveldse Haan bij SSV De Eendracht in Barneveld. Met slechts drie puntjes verschil was de eerste prijs binnen handbereik. Desondanks een mooie prestatie en een goede motivatie voor volgend jaar.

50 jarig jubileum

Datum 13 oktober 2023

Nieuws Tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 13 oktober 2023 kregen onze leden Kees de Man en Dick van Dam de speld van verdienste in brons van de KNSA opgespeld. Aanleiding hiervoor was dat beide heren dit jaar hun 50-jarig lidmaatschap vieren van SV Juliana en zich jarenlang voor de vereniging hebben ingezet. Uiteraard zijn beiden ook door de vereniging goed in het zonnetje gezet. Gefeliciteerd Kees en Dick!